Leya The Diva
Do Read,Do Follow!





Sunday, 1 January 2012
Moral Value Hari ni.. @ 05:08 |

Ahamdulillah....
Panjang pun umur aku...
Korang macam mane?

Ok?
kalau ok....follow la...
Hehe...Kasi promote sikit...


Cerita hari ni pasal moral value..
Apa dia yang moral value nye????
Hmmmm.....




Macam nie...
Mak aku beli surat khabar..
Tentang ape tah aku tak dengar la...

Tapi aku terdengar satu frasa...
'Orang yang baik akan susah dahulu,senang kemudian...'
'Kalau orang yang jahat ataupun tahu nak duit je, memang akan senang dahulu tetapi akhirnya susah kemudian...'

Betul gak an apa yang mak aku cakap...
Lepas ni aku nak jadi baik la...
Hehe...


Yang kedua, bile beli kasut, pastikan selesa ye...
Baru cantik......
Macam bawah nie...


Banyak tak???
Ok...
Yang terakhir, pastikan kite beli makanan yang betul2 kite nak makan...

Jangan beli makanan yang kite tidak suke..
Kalau tak, kite akan jadi macam kat bawah nie...


Haha...
Oklah...
Aku pergi dulu...

Selamat tinggal...
Assalamualaikum...

Dari,


LEYA ALIA

❤ older posts / newer posts ❤