Leya The Diva
Do Read,Do Follow!





Thursday, 16 February 2012
Sebab dan musabab nye..... @ 05:10 |

sihat x?
alhamdulillah kalau korang sihat...
dah lame aku x updatekan....



yela..
aku sibuk sebab buat persiapan untuk PMR...
korang mesti pelik dengan tajuk nie kan...

memang..
sebab ape...
sebab petang tadi aku kalah dalam badminton..



kpd korg yang memang tahu aku nie mmg boleh main msti pelik kan....
aku ade 3 sebab...
yg pertame of course sebab homework...



walaupun hari nie sikit je krje sekolah....
tapi aku tetap nk balik awal...
yang kedue pulak sebab kucing aku....



ye la sape nk bagi kucing aku makan..,
n abang aku tak boleh diharap kan langsung walaupun die ade kat rumah...
yang ketige pula....

***** pulak ade kat situ..
itu lah sebab nye aku takut...
kwn2 aku pun sedar riak muke aku...


someone like you, *****

huhu....
ok lah tu je aku nk share...
sbb korg yg tgk prlwnn tadi tu mesti pelik kan...

ok...
selamat tinggal..
assalamualaikum w.b.t...

dari,,,,,

LEYA ALIA

❤ older posts / newer posts ❤